piątek, 19 września 2014

Filmowe zapowiedzi

Wrzucam dziś dla Was zwiastuny filmów, na które czekam, jakby nie patrzeć, z niecierpliwością.
Z chęcią wybiorę się na nie w przerwie od nauki, kiedy już wrócę na studia ;) Zdaje się, że obie premiery przypadają na dzień dzisiejszy.

 Więzień labiryntu


Na podstawie książki J.Dashnera. O papierowej wersji słyszałam wiele złych opinii i chyba już nie odważę się po nią sięgnąć, ale film zapowiada się całkiem fajnie.


Miasto 44


Książka również istnieje, wpadam na nią co rusz w księgarniach (potężne tomisko) i mam nadzieję, że kiedyś trafi w moje ręce, choć i o niej słyszałam trochę negatywów. Póki co, zadowolę się filmem. Zdaje się, że zrobiony z wielkim rozmachem, ale, jak widzicie na zwiastunie, twórców nieco poniosła wyobraźnia i obawiam się, że tak wielka produkcja, tak świetnie się zapowiadająca, znów wywoła u mnie lekki niesmak.

Zawsze są jakieś "ale", a jednak Fenko poogląda i już. A Wy, planujecie wybrać się do kina?