piątek, 26 września 2014

Wymianka na A

Uch, Fenko sypie postami jak z rękawa. To taka rozgrzewka przed studencką posuchą. Zacznie się nauka, skończy się czytanie. Biedna ja. Chyba będę Wam podsyłać selfie Fenko, która zasypia nad gramatyką.

Prezentuję Wam paczuszkę, jaka przyleciała do mnie z wymiany książkowej zorganizowanej przez Dominikę. Paczuszkę otrzymałam od Artemis.


Ucieszyłam się niezmiernie z Akt Golgoty, bo są autorstwa pana, którego inną książkę bardzo chciałabym kiedyś przeczytać. Zaklinacza deszczu jak na złość mam już na półce, ale kiedy przywędrował jego bliźniak, to się cieszyłam sama do siebie. Książek nigdy dosyć, prawda?
A, no i były jeszcze ciasteczka, ale długo nie pożyły. A już na pewno nie dotrwały do zdjęcia.


Fenko też wysłała paczuszkę, a jej ofiarą była Gosia J.

Wymiana polegała na tym, by znaleźć książki, które w tytule mają słowo na "A". Albo autor jest na "A". Albo bohater. Fenko w całej swojej biblioteczce znalazła tylko dwie pozycje, które spełniały warunki.
Z własnym zbiorem zawsze ciężko się rozstawać, ale warto podać dalej, niech i inni mają radość, a co!