czwartek, 16 października 2014

Zmierzch powraca

Fani Zmierzchu będą mieli niezłą zabawę, bo oto ich ulubiony film powraca. Nie wiadomo kiedy i nie wiadomo po co - ale powraca. Co o tym sądzicie?

źródło zdjęcia i informacji: TUTAJ

Już jakiś czas temu słyszałam pogłoski, że ma powstać serial. Jak bardzo będą wzorować się na książce? Nie wiem. I wyrocznią też nie jestem, ale wydaje mi się, że nowa produkcja odniosłaby większy sukces, gdyby postawiono na starych aktorów, z tej pierwszej filmowej wersji. Bynajmniej nie dlatego, że tak świetnie zagrali, ale zdaje się, że czytelnicy i fani ekranizacji po prostu przywiązują się do pierwotnych wersji.

Kto skacze z radości?

~~~~~~~~~~~~~~

P.S. Tak jak zapowiadałam, Wasze blogi będę odwiedzać w weekendy. Czasu w ciągu tygodnia jak na lekarstwo, jest go tak mało, że nie mam nawet czasu, by odpowiedzieć na Wasze komentarze pod moimi recenzjami, choć oczywiście wszystkie dokładnie czytam. A jednak dzięki temu, że pomiędzy zajęciami mam mnóstwo okienek, udaje mi się czytać nawet dwie, trzy książki tygodniowo, a do tego oglądnąć czasem jakiś film. Ciekawe jak długo!

Póki co, czekam na odpowiedni moment, by ogłosić konkurs. Może z okazji 30 tysięcy wejść? Oczywiście jak już licznik dociągnie :)