wtorek, 11 listopada 2014

Stosik historyczny

Taka okazja jak 11 listopada zdarza się dość rzadko, pomyślałam więc, że to dobry moment na zaprezentowanie stosu historycznego. 


Tematyką wojenną i historią Polski zainteresowałam się stosunkowo niedawno. Widać to po niewielkim stosiku (10 pozycji), ale mam nadzieję, że będzie on rósł nieprzerwanie. Trzy z powyższych książek nie zostały jeszcze przeze mnie przeczytane (m.in. Czas honoru), ale nadrobię to w wolnym czasie.


Jakiś czas temu podczas jednego z wykładu na uczelni wykładowczyni zapytała nas, czy znamy jakieś godne polecenia polskie seriale. Pomyślałam wtedy od razu o Czasie honoru. To jedyny polski serial, jaki oglądam regularnie i którego oglądanie nie jest wstydem. Znajdują się tu jacyś fani czwórki Cichociemnych?

Wszystkiego dobrego z okazji Święta Niepodległości!