czwartek, 25 grudnia 2014

A co pod choinką?

Przyszedł czas na świąteczne podsumowanie wymianki! Kto nie brał udziału, niech żałuje. Zdaje się, że nikt nie wytrzymał do dzisiaj z odpakowywaniem prezentu...? ;) Królowa też poległa!

No to zaglądamy wymiankowiczom pod choinkę!


Paullliniusia dla Marty



Marta dla Blair

Blair dla Fenko

Fenko dla Diany Brzezińskiej

Diana Brzezińska dla Tosi

Tosia dla Elenki

Elenkaa dla Luluś

Luluś dla Sonsiaart

Sonsiaart dla Vicky

Vicky dla Łędiny

Łędina dla Magdy Saska-Radwan

Magda Saska-Radwan dla Wonderland of Book

Wonderland of Book dla Lustra Rzeczywistości

Lustro Rzeczywistości dla Antykwariat z ciekawą książką

Antykwariat z ciekawą książką dla Paullliniusi

Serdecznie dziękuję mojemu Mikołajowi i Wam wszystkim za udział.
Mam nadzieję, że fenkowa świąteczna wymianka stanie się tradycją w naszym Książkowym Królestwie!


P.S. nie wszyscy wysłali mi zdjęcia paczuszek, które przygotowali, dlatego pozwoliłam sobie pobrać niektóre zdjęcia z Waszych blogów. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko temu - jeśli tak, dajcie znać, to je usunę :)