czwartek, 11 grudnia 2014

Stosik wyprzedażowy

Cześć, Moliki! 
Królowa rozkoszuje się już przedświąteczną wolnością, bo z racji remontów na Wydziale Filologicznym, zajęcia zostały odwołane (czego się nie robi dla Królowej i jej chęci poleżenia w łóżku dłużej niż zwykle - z książką, rzecz jasna?).

Święta zbliżają się wielkimi krokami, a wielkich wyprzedaży jak nie było, kiedy ich potrzebowałam, tak teraz się mnożą. Masz ci los! I jak tu dotrzymać obietnicy niekupowania książek? Nawet królowe muszą czasem chodzić na odwyk...

Ale, jak wiadomo, żaden monarcha zasad się nie trzyma, więc Fenko uzbierała sobie całkiem przyjemny dla oka stos książkowy. Patrzcie!




Z ręką na sercu przyznaję, że nie wiem, kiedy tyle cudowności uzbierałam. Przygarniałam pojedyncze tytuły, a tu nagle cały stosik. No stało się! *Królowa udaje zmartwioną swoją rozrzutnością*

Nie wszystkie książki są przeznaczone dla mnie - niektóre pewnie komuś sprezentuję. Większość z nich nie wymaga komentowania. Niektóre kupiłam za zaledwie 4-10zł. Coś pożyczonego zdobyłam drogą wymiany, a Zbrodniarza i dziewczynę wygrałam. Niezwykły dar Diny to książka mojego dzieciństwa! Czytałam ją dwa razy, wygrzebując (zapomnianą) na zakurzonych półkach bibliotecznych. Kiedy pojawiła się na wyprzedaży, nie mogłam przejść obojętnie. 

Czyż to nie rarytaski?

 ~*~
Wymiankowicze! Dostałam zdjęcia od Elenki, Magdy Saska-Radwan, Marty z Wyplatanek i Lustra Rzeczywistości. Z niecierpliwością czekam na resztę! Podsumowanie pojawi się pewnie w święta. Kto czeka do Wigilii z odpakowywaniem prezentu?