sobota, 6 grudnia 2014

Wymianka świąteczna - wężykowanie

Pewnie siedzicie już, moliki, jak na szpilkach, więc nie przedłużam! Oto nasz świąteczny wężyk:




Sprawdzałam dwa razy i mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Jeśli coś nie gra, piszcie natychmiast!
Wężyk odczytujemy w taki sposób: paullliniusia przygotowuje prezent dla Marty, Marta dla Blair B. i tak dalej.


A oto zdjęcie prezentu, jaki zgotowała dla mnie Bożenka w ramach wymiany u Edytki
Kiedy zobaczyłam te książki... uwierzcie mi, byłam przez chwilę szaloną królową. Tyle radości!



Pozwólcie, że przypomnę Wam podstawowe zasady naszej wymianki:

1.  W paczuszce powinno znaleźć się coś książkowego + dodatki. Prezent powinien mieć wartość min. jednej nowej książki, ładnie zapakowany i taki, jaki sami chcielibyśmy dostać. Jeśli się postaramy, wszyscy otrzymają wspaniałe prezenty :)

2. Paczuszka powinna dotrzeć do odbiorcy przed Bożym Narodzeniem.

3. Skontaktuj się ze swoim odbiorcą, poproś o adres do wysyłki. Może uda Ci się trafić z prezentem w jej gust?

4. Przed wysłaniem prezentu zróbcie zdjęcie i wyślijcie do mnie na t.awanturnica@gmail.com, możecie też pochwalić się wymianką na blogach.

P.S. Osóbki o silnej woli mogą otworzyć swoje paczuszki dopiero w Boże Narodzenie - idealny prezent pod choinkę :)


Życzę Wam wspaniałej zabawy!