piątek, 30 stycznia 2015

Podsumowanie i kilka niespodzianek

Fenko żegna styczeń z niejaką ulgą - sesja, te sprawy - ale zanim przywitamy luty, Królowa chętnie podzieli się z Wami tym, co działo się w mijającym miesiącu.

~*~
Nawał zaliczeń i kolokwiów nie pozwolił mi zatroszczyć się o bloga tak jak zwykle i widać to w statystykach odwiedzin. Niedobra Fenko.

Zaskoczyła mnie natomiast ilość przeczytanych książek. Gdzie ja ich tyle uzbierałam? Naprawdę nie miałam czasu na czytanie, a tu proszę - aż dziewięć!

Dziękuję Wam serdecznie za aktywność na blogu. Strasznie się cieszę, że mam dla kogo pisać *łezka w królewskim oku*
~*~

Dobra, dość gadania. Kto ma ochotę dowiedzieć się, jakie nowości szykują się w Królestwie? :)



~*~*~*~


Piątki z Fenko

Tak, tak, dziś jest piątek, ale nie można walnąć nowego cyklu ot, tak, bez odpowiedniej zapowiedzi, tak? No więc zapowiadam! *werble* Odtąd w każdy piątek Fenko zaserwuje Wam coś zupełnie innego. Coś, czego w Królestwie jeszcze nie było. Będą to wpisy książkowe (lub nie), które pozwolą Wam poznać lepiej szurniętą Królową i to, co siedzi w jej małej, pomylonej główce. Fenkowe przemyślenia, królewskie plany, co nieco o pisaniu czy recenzowaniu, ulubione książki czy seriale Waszej Królowej. Mnogość i różnorodność. 

*cholerka, jeszcze wyjdzie z tego pamiętnik*

~*~*~*~



Królewski Skarbiec

Pamiętacie organizowane od czasu do czasu fenkowe konkursy? (są po to, by wynagrodzić Was za Wasz trud i męczarnię bycia wzywanym na dywanik Królowej co dwa dni - czyli zawsze, gdy pojawia się wpis). Otóż, odtąd konkursy będą opatrzone specjalną królewską pieczęcią. Co oznacza tylko tyle, że cykl konkursów dostaje nową nazwę. Od dziś Fenko będzie otwierała Królewski Skarbiec zamiast zaglądać do zwykłej szuflady z książkami przeznaczonymi dla Was. So creative :)

~*~
 
Co Wy na to?