piątek, 27 lutego 2015

Poznaj swoją Królową


Dziś zupełnie inna forma Piątku z Fenko. Znacie TE quizy? Fenko je uwielbia! Mogłabym być zawodowym wypełniaczem ankiet i testów (wizyty pani psycholog albo doradcy zawodowego zawsze były dla mnie wielkim świętem). Specjalnie dla Was zebrałam najciekawsze wyniki filingowych ankiet. Ta powyższa chyba nikogo nie dziwi, co? Sprawdźcie pozostałe!


 Bo królowa musi myśleć za wszystkich.


Ha, to mój znak zodiaku! W końcu lew jest królem zwierząt. Zdradzę Wam (w sekrecie), że blondynką nie jestem, ale grzywę mam całkiem po lwiemu nastroszoną.



Mała ciekawostka: w dniu urodzin Fenko, każdego roku, możemy obserwować na niebie deszcz meteorytów.

No, idealnie, bo Fenko właśnie oglądnęłam Sherlocka i jest zachwycona. A wiecie, że nigdy nie gustowałam w kryminałach książkowych? Zagadki uwielbiam, ale do tego gatunku nigdy nie miałam szczęścia. Jakieś perełki?

Cały świat już wie, że Fenko będzie uczyła. Angielskiego. Lepiej załatwcie dzieciakom indywidualne.


Ciekawa jestem, czy Królowa choć trochę odpowiada Waszym wyobrażeniom.
A Wy czego dowiedzieliście się o sobie z tych zabawnych quizów?