piątek, 27 marca 2015

Konkurs zakładkowy 1/2015

Dziś przygotowałam dla Was szczególny Piątek z Fenko. Nie będzie gadania, będzie konkurs! Dawno nie otwierałam Królewskiego Skarbca, więc jeśli ktoś z Was cierpi na niedobór zakładek do książek, Fenko z przyjemnością się podzieli!



Mając na uwadze Wasze komentarze pod poprzednim konkursem, nie przygotowałam aż 50 zakładek. Tym razem jedna osoba zgarnie 16 sztuk, wszystkie z powyższego zdjęcia.


Co trzeba zrobić?

1) Obserwuj blog Królowa Moli

2) Polub TUTAJ 

3) W komentarzu pod tym postem wpisz tytuł książki, która była dla Ciebie ogromną motywacją, dała Ci nadzieję, zmieniła Twoje życie czy wzbudziła wielkie i pozytywne uczucia itp.


Jeśli nie masz konta Google i nie możesz zaobserwować bloga, wejdź TUTAJ - konkurs toczy się równolegle na Fb. Możesz też wziąć udział dwa razy - na blogu i na Fb - zwiększając swoje szanse, pamiętaj jednak, by zostawić dwie różne odpowiedzi!


Chętnych proszę o umieszczenie banerka na blogu. Po 15 kwietnia wybiorę odpowiedź, która najbardziej mi się spodoba, poczytam też opinie o książkach, które mi polecicie i wybiorę tę, która wydaje mi się najlepsza - osoba, która mi ją poleciła, wygra zakładki.



Powodzenia! :)