środa, 25 marca 2015

Stosik idealny 5/2015

 
Dziś Królowa z niemałą dumą przedstawia Wam swoje recenzenckie zdobycze. Zdobycze idealne, bo... Zresztą, nie ma co tłumaczyć. Tytuły mówią same za siebie. Tu jest wszystko, co fenkowemu molikowi potrzebne do szczęścia! 



Zgodnie z postanowieniem noworocznym, sięgam częściej po klasykę. Naprawdę warto! Przypominają mi się szkolne czasy (zwłaszcza licealne) i wspaniałe lektury, które nam wciskano. Żyć, nie umierać! A widzicie ten poradnik Pani Bondy? Rety, ile ja czekałam, żeby wpadł w moje ręce! Ale po kolei...


1. Katarzyna Bonda - Maszyna do pisania (Bonito) 
- bez komentarza, bo mi serduszko pęknie ze szczęścia!

2. James Frey - Milion małych kawałków (Burda Książki) 
- podobno bardzo kontrowersyjny pisarz, coś w sam raz dla Fenko!

3. Richard Preston - Strefa skażenia (SQN) 
- dorwałam fragment w Matrasie, wstrząsające!

4. Elton John - Miłość jest lekarstwem (SQN) 
- tematyka, którą kiedyś pieczołowicie zgłębiałam, przygotowując się do pewnego... projektu. Chętnie poczytam jeszcze!

5. Bożena Iskierka - Rozmowa Jezusa z Szatanem (Novae Res) 
- pozycje religijne ubóstwiam! Mam wielkie oczekiwania związane z tą pozycją.

6. Fiodor Dostojewski - Zbrodnia i kara (MG) 
- czy komuś trzeba tłumaczyć? :)

7. Charlotte Bronte - Sekret (MG) 
- z twórczości sióstr Bronte znam tylko Wichrowe Wzgórza, chcę jeszcze!

8. Bolesław Prus - Lalka (MG)
- Ach, gdyby tylko nie ta kropla żalu, tak mała, a tak gorzka!


No powiedzcie, czyż to nie jest stosik idealny? ;)