poniedziałek, 18 maja 2015

Stosik majowy 8/2015

Pomijając mój wielki, 30-książkowy stos, który prezentowałam TUTAJ, dawno nie pokazywałam swoich zdobyczy. Dzisiejszy stosik będzie skromny, zaledwie 7 książek (bardzo się pilnowałam, mając na uwadze fakt, że czasem, zwłaszcza przed sesją, należy częściej zaglądać do podręczników). Łudziłam się, że wystarczy mi ich do końca maja, ale chyba jednak nie, bo po weekendzie odpadły już 3 pozycje. 

Alexander Loyd - Kody Umysłu (Burda Książki)
Emilia Teofila Nowak - Piromani (blog)
Raymond Benson - Dying Light (Zysk i S-ka)
Marcin Wolski - Dzień zapłaty (Zysk i S-ka)
Lissa Price - Starter (Albatros)
Philip Houston i inni - Anatomia kłamstwa (SQN)
Black Clare - Próba żelaza (Albatros)

Całość to egzemplarze recenzenckie. Ciekawa jestem, co czytaliście i co polecacie? Ja już swoje typy mam ;)


Zapraszam na konkurs, zostały 2 dni! KLIK