piątek, 8 maja 2015

Zgrzeszyłam

Dzisiejszy Piątek z Fenko będzie bolesną spowiedzią rozpustnej Królowej. Prezentuję Wam moje tegoroczne grzeszki. I daję słowo, nie zaznam chyba po śmierci niebiańskich rozkoszy, bo wcale a wcale nie czuję się skruszona. Ja chcę więcej!

Pamiętacie, jak pisałam, że od Nowego Roku nie kupuję książek? Wytrwałam prawie dwa miesiące we względnej abstynencji. To naprawdę dużo. Nawet teraz, kiedy mamy maj, a na mojej półce od początku roku nazbierało się prawie 30 kupionych książek, wciąż trzymam swoje królewskie zachcianki na wodzy i nie wydaję pieniędzy na prawo i lewo, kupując książki zamiast jedzenia.


A oto kilka absolutnych perełek z owego stosu... 
(których jeszcze nie przeczytałam, ma się rozumieć):
 
Katarzyna Bonda jest dla mnie wielkim, niedoścignionym wzorem, choć mam za sobą dopiero jedną jej książkę. Śledzę jej wszelkie poczynania i po prostu kocham jej spojrzenie na pisarstwo.


Seria, którą chciałam mieć od dawna. Tłumaczyć chyba nie trzeba. Człowiekowi od razu łatwiej się oddycha, jeśli nauczy się nie przyjmować życia zbyt poważnie.


Seria kwiatowa, na którą setki książkowych maniaków polowało w Biedronkach. Fenko wykiwała konkurencję! Zaczęłam już Dumę i uprzedzenie, której to swego czasu nie mogłam zdzierżyć i, surprise, ta książka jest naprawdę świetna! Zdaje się, że wreszcie trafiłam na odpowiednie tłumaczenie!


Coś dla umysłu i duszy. Trochę rozwoju osobistego, prawa przyciągania i po prostu pozytywnego myślenia. Fenko podbija świat!


30 książek to dużo, powiecie. No, dużo <szatański uśmieszek> jednak na swoje usprawiedliwienie powiem, że absolutnie wszystkie powyższe pozycje nabyłam po przecenie, a dodatkowo prawie wszystkie znajdowały się na mojej liście Muszę-mieć-bo-umrę (albo prawie-prawie tam wylądowały. Albo po prostu były na tyle zachwalane lub tanie, że wzięłam bez namysłu). Na zdjęciu nie uwzględniłam książek nabytych drogą wymiany. 

Ale postanowienie niekupowania książek nadal aktualne, ma się rozumieć. Bez krytyki proszę, bo się załamię i pójdę czytać :(


Kto chce książkę z osobistą dedykacją od Autora? TUTAJ