piątek, 12 czerwca 2015

Konkurs rocznicowy

22 czerwca minie dokładnie rok od dnia, w którym na Królowej Moli ukazał się pierwszy wpis. Wprost niesamowite, jak to szybko minęło! Ostatnio jednak radość recenzowania przyćmiewa mi nauka, bo nie mam czasu na nic (niestety, również na Wasze blogi), a tuż za pasem wyjazd, więc mój grafik pęka w szwach. Obiecałam Wam konkurs, i oto jest - muszę jednak przeprosić za zdjęcia. Męczyłam się z nimi całe popołudnie, a i tak nie wyszły najlepiej. Najważniejszą częścią są tu jednak książki - więc zaczynajmy!


Aby wziąć udział:
1. Obserwuj bloga
2. Polub Królową Moli TUTAJ
3. Wybierz 3 książki, zostaw wyraźne zgłoszenie (np. Zgłaszam się!) i odpowiedz w komentarzu na pytanie:

Jaki gatunek czytasz i dlaczego? Zachęć mnie!
(możesz wymienić więcej niż jeden gatunek - i przekonaj mnie do nich).
Tytuły Waszych ulubionych książek w danym gatunku mile widziane.




Wybieramy 3 książki
do 25 czerwca





Najbardziej sugestywna odpowiedź zwycięży.
W paczuszce na pewno znajdzie się niespodzianka. Być może nagrodzę więcej niż 1 osobę - wszystko zależy od Waszych wspaniałych odpowiedzi! :)
Wysyłka tylko na terenie Polski.

Konkurs toczy się równolegle na Facebooku TUTAJ. Można wziąć udział 2 razy (na blogu i Fb), wybierając inne książki (lub te same) i zamieszczając inną odpowiedź.