poniedziałek, 1 czerwca 2015

Totalnie odjechany stosik

Czyli stosik czerwcowy. Same rarytasy. Jak zwykle zresztą (Królowa wybiera najsmakowitsze kąski). Do zdjęcia nie pozowała jedna bardzo ważna książka: Alibi na szczęście Anny Ficner-Ogonowskiej (Polacy to jednak potrafią pisać!).

Nick Vujicic - Bez granic!
Eric Metaxas - Cuda
John Thavis - Dziennik watykański
Kristen Simmons - Paragraf 5
Cameron Diaz - Ja, kobieta
Bracia Grimm - Wszystkie baśnie i legendy

Powiedzcie no tylko, że Królowa ma zły gust!

I skromne podsumowanie maja:


Wyobraźcie sobie, że podliczam, podliczam... i wychodzi mi ponad 100 polubień na Fb w miesiącu. Myślę sobie: ale jazda, taka jestem sławna!

I okazało się, że źle dodałam.

Kariery jako księgowa to ja raczej nie zrobię.

Przeczytałam w maju 10 książek, z których najlepiej wypadły Starter, Niedokończona przepowiednia i Znachor - ale żadna mnie nie uskrzydliła. Mam nadzieję, że w czerwcu trafi się trochę Złotych Robali.



 Bardzo ważne pytanie!

Czy z okazji rocznicy bloga życzycie sobie konkurs czy superowską wymianę książkową?