poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Urodzinowe stosisko

Fenko postarała się, żeby po powrocie do Polski czekało na nią dużo - dużo! - książek. I oto są. Tak się składa, że w sierpniu obchodziłam 21. urodziny i z tej okazji zamówiłam sobie trochę przecenionych pozycji (na zdjęciu większość to zdobycze z Wydawnictwa Znak). 



Miałam na te książki wielką ochotę, ale mogłam wziąć je w ramiona dopiero po powrocie z Holandii. Czekanie było torturą! Za granicą mogłam oglądać czytadła jedynie z okładki - trudno się nimi cieszyć, jeśli nie zna się języka :) Przywiozłam za to mnóstwo wspaniałych wspomnień. Dla nich było warto wyjechać i ograniczyć nieco czytanie.

Blog podczas wakacji nieco podupadł i zarósł trawą. Wpisy pojawiały się czasami tylko raz czy dwa w tygodniu, więc ucierpiały na tym statystyki. Przeczytałam w ciągu tych dwóch miesięcy bardzo niewiele książek - zaledwie pięć lub sześć i kilka innych zaczęłam. Usprawiedliwiam się jednak tym, że pracy miałam sporo, a taki odpoczynek od książek pomoże mi teraz wybierać jeszcze lepsze lektury ;)

Na zdjęciu nie ma egzemplarzy recenzenckich - przez wakacje uzbierało mi się ich zaledwie kilka, bo nie mogłam odbierać przesyłek, więc zobaczycie je dopiero przy okazji recenzji.

A jak Wam minęły wakacje? Pochwalcie się, gdzie byliście i ile przeczytaliście!