piątek, 30 października 2015

Wyniki konkursu!

Już są! Trochę to trwało, ale przynajmniej poćwiczyliśmy wspólnie cierpliwość :) To niezbyt łatwe zadanie, wybrać jednego zwycięzcę spośród tylu zgłoszeń - ale udało mi się wyhaczyć szczęściarę. Konkurs toczył się równolegle na Facebooku i blogu, można więc było zgłosić się dwa razy. W końcu wśród mnóstwa odpowiedzi wyłoniła się zwyciężczyni...




Zaraz Ci pogratuluję, ale chciałabym dodać jeszcze słówko lub dwa :) Przeglądam odpowiedzi i przeglądam, i żal mi się zrobiło, że spośród tylu osób nagrodzona zostanie tylko jedna. Wybrałam więc jeszcze jedną zwyciężczynię:


Ponieważ jesteś dodatkową zwyciężczynią, powędruje do Ciebie losowo wybrana, jedna z dwóch pozycji, które wskazałaś, i mała niespodzianka, którą otrzyma również Anna :)

No to teraz mogę gratulować! :) Najpóźniej do piątku przyszłego tygodnia wyślijcie do mnie (t.awanturnica@gmail.com) swoje adresy do wysyłki. Wiadomości od Was muszą być wysłane z adresów mailowych, które podałyście lub z konta Fb w przypadku Anny.


A dla tych, którym się nie udało - INFORMACJA!

Czekajcie cierpliwie na wymiankę świąteczną! Możecie zerknąć TUTAJ jakie prezenty sobie wręczaliśmy. Nie udało się w konkursie, ale to nie oznacza, że do końca roku nie dostaniemy żadnego prezentu :) Zeszłoroczna wymiana było cudowna i mam nadzieję, że powtórzymy to i teraz!