niedziela, 6 grudnia 2015

Otwieramy prezenty!

Święta to czas blogowych wymianek, więc Fenko nie próżnuje! Niestety, przegapiłam jedną, i to tę najwspanialszą, w której biorę udział co roku. Zapisałam się za to na wymiankę przygotowaną przez Marysię z bloga Zona modna. Dziś pokażę Wam, co znalazło się w paczuszce dla osoby, którą dla mnie wylosowano.

Warunkiem wzięcia udziału w wymiance u Marysi było podanie trzech haseł, które zdradzałyby, czym się interesujemy i co chcemy dostać. Greta podała modę i wystrój wnętrz, teatr i handmade. Niestety, nie udało mi się przygotować nic, co odnosiłoby się do wystroju wnętrz, ale całą resztę zawarłam w paczuszce.

Segregator, który ma w założeniu służyć do przechowywania projektów ubrań czy pomysłów na wystrój domowego wnętrza.

Nie mogło zabraknąć czegoś, na czym się znam - czyli akcent książkowy. Zakładki!


Grafika ozdobiona wstążką i guziczkiem.

Szkatułka na drobnostki. W środku znalazła się pachnąca niespodzianka.


Wśród moich rękodzielniczych tworów zaczyna panować moda na prostotę. Mam nadzieję, że Grecie prezent przypadł do gustu. A Wam jak się podoba? ;)


Na koniec prezent, który ja dostałam w ramach wymianki - i za który gorąco dziękuję Agacie!
 Jako książkoholik musiałam dostać książkę ;) poza tym jednym z moich haseł było pisarstwo, więc Mikołaj podesłał mi ładny notesik i długopis, którym mam napisać bestseller. 
A Wy? Co dostaliście z okazji mikołajek? :)