niedziela, 7 lutego 2016

Raz, dwa, trzy - dzisiaj książkę piszesz ty!

Kiedy otwierałam tę przesyłkę, cieszyłam się jak dziecko. Naprawdę, już dawno nie czułam się tak szczęśliwa przy otwieraniu jakiejś paczuchy! Przypomniały mi się te czasy, kiedy każda historia, jeszcze niespisana, była wielką przygodą. A teraz trochę magii może sobie zapewnić każdy z nas...


Kiedy na rynek zaczęły wypływać pozycje typu Zniszcz ten dziennik czy To nie książka, stukałam się w czoło. Na pewno żadnej z tych książek bym nie kupiła i dziś wcale nie odnoszę się do tego inaczej. Książka do napisania to pierwsza propozycja, która zainteresowała mnie na tyle, bym zechciała po nią sięgnąć.

Poniższa okładka to czysta magia. Format jest dość duży i być może nie najwygodniejszy w transporcie, ale wygląda świetnie. I waży nieźle! Prawdziwe tomiszcze. Czyste strony i wstążkowa zakładka obowiązkowe!


Obecność drugiej książki w paczce była dla mnie przemiłym zaskoczeniem! Początkowo obwoluta nie przypadła mi do gustu - choć jest świetna jako forma pamiętnikowa - ale zaraz odkryłam, że można ją łatwo zdjąć. Moim oczom ukazała się przepiękna, czystobiała okładka. Tutaj format jest mniejszy, bardziej poręczny. A w środku podwójna zakładka!



Mam obsesję na punkcie wszelkich notesów, a te książki jak najbardziej spełniają moje oczekiwania :) Jeśli znacie kogoś, kto marzy o tym, by pisać, to będzie naprawdę miły prezent. Ludzie lubią, kiedy się ich wspiera w realizacji marzeń. Szkoda, że nie dostałam takiego podarunku, gdy byłam dzieckiem. Urosłyby mi skrzydła!


Zajrzyjcie TUTAJ!