piątek, 10 czerwca 2016

Bajeczna wymiana - Fenkowe prezenty

 
Zgodnie z obietnicą, pokażę Wam dziś dokładniejsze zdjęcia prezentów, jakie przygotowałam dla Darii i Adrianny. Paczuszki różnią się diametralnie - motywem przewodnim jednej stały się księżniczki, a drugiej zwierzęta. Zaczniemy od słodkoróżowej ;)

Pudełko dla Adrianny gotowe...

To, co w paczce najważniejsze - książki! Adrianna uwielbia Małego Księcia, więc oprócz motywu księżniczek, postarałam się, aby było trochę z księcia ;) do tego wymarzony kryminał i powieść dla kobiet.


Przy motywie Małego Księcia świetnie sprawdziła się zakładka z liskiem.

Ale były też inne!

A oto i motyw księżniczek: zaproszenie na bal (dojazd koniecznie w karocy) i zakładki a'la Kopciuszek.




A na koniec słodka szkatułka z perełkową bransoletką i pachnidełkami.


No i nie mogło zabraknąć słodyczy!

A cała paczka dla Adrianny prezentowała się tak:


A teraz druga paczucha! Daria koniecznie chciała zwierzęta. Ten motyw nie okazał się tak łatwy, jak myślałam. Na początek pudełko, które miało imitować las.


Książki według upodobań - dwa wymarzone tytuły i jedna niespodzianka.


Zakładki, rzecz nieodłączna. Daria uwielbia taniec, więc dostała zakładkę z baletnicą, a jej ulubionym symbolem jest feniks, stąd zakładka z piórem i krótkim napisem. Sowa przyniosła Darii dodatkową przesyłkę - bransoletkę z niebieskim oczkiem.


Wszystko ubić i przyklepać!


No to jeszcze duży kot, bo Daria je uwielbia!

I na koniec coś ode mnie - zrobiłam dla Darii segregator-zapamiętnik, do którego może wklejać, co jej się tylko podoba.

Całość prezentuje się tak. Ledwo zdołałam przekonać tygrysa, żeby schował łeb do pudła na czas podróży.


A to paczka, którą ja dostałam od Natalii Pych. Na drugą przesyłkę muszę poczekać o wiele dłużej, ale już się cieszę!


Wklejajcie w komentarzach linki do postów, w których robiliście własne podsumowanie wymianki. Bardzo chciałabym zobaczyć Wasze paczki!