środa, 29 czerwca 2016

English Matters 59/2016

To moja dziesiąta (jaka piękna liczba!) przygoda z recenzowaniem English Matters, a na okładce pojawia się taki przystojniak. Pozostaje tylko czytać!


Coś, co zainteresowało mnie od pierwszej strony - kilka wskazówek dla chcących efektywnie wykorzystywać swoje 24 godziny, klarowne przedstawienie 10 nawyków ludzi, którzy są mistrzami w zarządzaniu czasem (a raczej, jak to się mówi, w zarządzaniu sobą w czasie). Przydatne!
P.S. Na stronie obok, której nie złapałam podczas fotografowania, jest kilka zabawnych żarcików po angielsku. Nigdy nie bawił mnie brytyjski humor, ale te tutaj są naprawdę mało brytyjskie. Nawet się pośmiałam!

Sport nie interesuje mnie ani trochę i w pierwszym odruchu chciałam ominąć ten artykuł szerokim łukiem, ale pozwoliłam sobie zerknąć. Właściwie to nie o sporcie, a o życiu Lewandowskiego. Przyjemne dla oka.

Żyjemy w czasach, kiedy miłość kwitnie w internecie. Przeczytajcie wywiad z założycielem strony randkowej. Jak działa jego witryna i w jaki sposób ludzie się odnajdują?

Niestety, technologia odmówiła mi posłuszeństwa i nie zobaczycie twarzy przystojniaka z okładki, ale artykuł o nim naprawdę warto przeczytać - jak dorastał, jak stał się gwiazdą, o jego sukcesach i porażkach. Później możecie gładko przejść do kilku słów o Scotland Yardzie :)

Przypomniały mi się jedne z zajęć na uczelni, w ramach których mieliśmy przygotować śmieszne fakty na temat dwóch wybranych prezydentów USA. Tutaj nie znajdziecie samych śmieszków, ale z pewnością nie są to suche, nudne fakty.

Najlepsze dialogi w historii brytyjskiego kina - zgaduję, że znajdzie się wielu entuzjastów!

To nie francuski jest dziś najpiękniejszym językiem na świecie, tylko angielski. Jakiekolwiek mielibyście o nim zdanie, jedno trzeba przyznać - poezja angielska ma w sobie dużo treści, choć niewiele słów. Czasami mogłoby się wydawać, że ten język został do niej stworzony!

English Matters rozbudza miłość do podróży! Zerknijcie, co słychać na Bali!

Nie pokazałam wszystkiego, żeby nie odkryć wszystkich tajemnic tego numeru. Mam nadzieję, że po niego sięgniecie!

Za egzemplarz dziękuję Colorful Media