piątek, 8 lipca 2016

Stosik holenderski 2/2016

Nie mam pojęcia, czy znajdę czas na czytanie w czasie wakacji, ale nie mogłam wyjechać na dwa miesiące, i to za granicę, bez książek. W tym roku postawiłam na literaturę dziecięcą, która stanowi prawie połowę stosiku. Trafiła się nawet młodzieżówka - niesamowite, jak dawno żadnej nie czytałam!


1. F.H. Burnett - Mała księżniczka (brakuje mi do tego Tajemniczego ogrodu!)
2. Eleanor H. Porter - Pollyanna (uwielbiałam ją w dzieciństwie)
3. A.A. Milne - Kubuś Puchatek (bo na obronie dyplomowej pytano mnie o niego i przypomniałam sobie, że jest fajny!)
4. L.M. Mauntgomery - Ania z Zielonego Wzgórza (nie pamiętam już, dlaczego ludzie się nią zachwycają, muszę odświeżyć pamięć)
5. Joseph Murphy - Potęga podświadomości (męczę od tamtego roku, mimo że to fajna pozycja)
6. S. Shannon - Czas żniw (na pewno zapowiada się oryginalnie)
7. Cz. Miłosz - Historia literatury polskiej (ale się jaram!)
8. S. Rushdie - Dwa lata, osiem miesięcy i dwadzieścia osiem nocy (autor Szatańskich wersetów)
9. J.R.R> Tolkien - Władca pierścieni (tak, targałam to aż do Holandii!)

Co polecacie, co kochacie, a czego nie?

Koniecznie zostawcie mały komentarz, chcę odwiedzić Wasze blogi!