niedziela, 25 grudnia 2016

Wymiana świąteczna - podsumowanie

Tyle dobroci pod choinką! Uwaga, robimy wielkie podsumowanie, więc mam nadzieję, że wszyscy otworzyliście prezenty. Będzie całe mnóstwo zdjęć. Oglądamy!


Aleksandrowe myśli

Czytanie naszym życiem

Mozaika literacka

Fenko


Ewelina W

Magda Saska
brak

 Książkowe Kocha, Nie Kocha

Vicky

Ola Z

Izabela Rejman


Rose Belle




Elenkaa_


Gabriela Konieczna


Joanna Rysiewicz


 Paulina Stachniak


Diane Rose


Agata P.


Julita Sobolewska


Aneta [anadzus]
brak

Monika


Weronika Chabri
 


Lustro Rzeczywistości


Okręty Myśli

Malwina Latko [malwinakinia]
brak

Karolina Z


Kaś Hoffman


Agnieszka Bruchal

Zuzanna G.

Klaudia P.

Iwona Krak


Sylwia Czekańska
Gosia Krak




Iza Zięba

Fenko

Wyplatanki

Karolina Pluta


Julita S-W



Agnieszka A.

Ewelina Białek


Justyna Romanik


Klaudia M-K



Magia książek



  • Jeśli wysłaliście mi zdjęcie, a nie pojawiło się tutaj, dajcie znać na adres: w.terefenko@gmail.com. (możliwe, że zapodziało się podczas zapisywania albo trafiło do spamu).
  • Jeżeli umieściłam jakieś zdjęcie pod złym właścicielem - proszę również o informację, nawet w komentarzu.
  • Jeżeli ktoś chce zmienić podpis nad zdjęciem (nazwisko, nick), proszę o kontakt. Nie wszystkich zdołałam rozszyfrować, ponieważ...
...wysyłając zdjęcie (jedno, nie kilka!) prezentu, który zrobiliście, należy dopisać, od kogo i dla kogo został ten prezent zrobiony (używają nicków, gdyż są one publikowane!).



Jednocześnie przypominam, że kto nie wywiązał się z regulaminu, jest wykluczony z wymianki w przyszłym roku. Mowa tu o wysłaniu mi zdjęcia paczki, którą przygotowaliście. 

Uwierzcie, organizacja zabawy to mnóstwo radości, ale też i obowiązku, w związku z tym nie będę pisać do każdego z osobna z przypomnieniem o podesłanie mi fotki. Regulamin nie jest tak długi dlatego, że chciało mi się go pisać :D każdy punkt ma swoje uzasadnienie, a podsumowanie wymianki jest dla niej reklamą - a ona sama to niejako promocja mojego bloga. Organizuję, więc wymagam :) Nie wiem jak Wy, ale ja bawiłam się świetnie już trzeci rok z rzędu. Jednak każde Wasze potknięcie (np. nietrafiony prezent, chociażby książka, którą ofiara już miała <na dodatek ulokowaną w wirtualnej biblioteczce podesłanej mikołajowi>, a którą dostała po raz drugi od owego mikołaja) - każde takie potknięcie wędruje do mnie w postaci skargi od ofiary. I cóż ja mam robić z nimi na przyszły rok? :) Proszę, przygotowujcie prezenty rzetelnie, bo to waży na tym, czy kolejna wymianka zostanie zorganizowana. Jedynym koniecznym kosztem jest koszt przesyłki, jednak trzeba się liczyć z innymi wydatkami, jeżeli nie macie na półkach odpowiednich lektur, które spodobałyby się Waszej ofierze. Każdy, kto się zgłasza do wymianki, powinien mieć tego świadomość.


Nie odbierajcie mojego wywodu jako skargi. To tylko przypomnienie. Bo wymianka była super! :) Wkrótce pokażę Wam dokładnie, co dostałam pod choinkę i co sama przygotowałam dla innych.